Viata dupa o luna de munca

599082_102082943289757_745003134_n[1]

La 1 septembrie m-am angajat ca brutar necalificat la Casa Painii companie condusa de domnul Moruzi Florian un om si un sef deosebit calm si atent ca toate lucrurile sa iasa ca la carte. De-a lungul primei luni de munca am intalnit un colectiv primitor care lucreaza cu drag dar si oameni al naibi de rai care sunt in stare sa sara la tine daca nu ai facut totul cum trebuie, dar trecând peste aceste aspecte ma simt mandru ca am facut fata primei luni de munca.

O data cu angajarea mea si cu terminarea studiilor doar liceale dat fiind faptul ca nu am luat examenul de bacalaureat a trebuit sa ma mut in gazda pentru ca alt ceva nu aveam de ales. Am intalnit si la gazdele pe care le-am schimbat fel de fel de oameni de la cei de treaba pana la cei care profita maxim sau vor din ce in ce mai multi bani pe chirie.

Acum stau bine mersi si putin sanatos ca am prins si o raceala buna la acest loc de munca dar va trece si totul va fii bine.

Lasă un comentariu